vineri, 19 martie 2010

Mergem la teatru?

Am vrut cu prietenul meu sa mergem la teatru, sa facem si noi ceva mai constructiv si sa ne culturalizam putin, asa ca am decis sa mergem la teatru. Ne-am decis ca mergem sa vedem o piesa cunoscuta, ca sa ne si placa nu de alta.
Am vazut ca va fi piesa Visul unei nopti de vara, de William Shakespeare Teatrul National Cluj-Napoca in 20 martie de la ora 19 insa marti sau miercuri saptamna trecuta cand ne-am interesat, biletele erau deja epuizate. Nu ne-a ramas decat sa consultam programul pentru urmatoarea piesa de teatru cunoscuta, cred ca mergem la Bolnavul Inchipuit, de Molière in 30 martie, sa vedem cum avem programul la munca etc si ne organizam mai din timp de aceasta data.

Uite link catre programul lunii martie, pentru cei interesati :)

Keep up with me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu