sâmbătă, 15 septembrie 2018

Azi e Ziua Muntelui!

Ador natura de cand ma stiu!
Intotdeauna m-am simtit confortabil in natura, oriunde m-am aflat, in tara sau in strainatate.
Fagarasul este orasul meu natal, orasul meu de suflet, un orasel mic si dragut, la poalele muntilor Fagaras. Si totusi...nu am urcat pe munte prea des cand eram copil, dar privelistea de la fereastra apartamentului nostru de la etajul 3 m-a facut sa ador muntii, erau printre primele lucruri pe care le vedeam pe fereastra dimineata si printre ultimele seara.
Am inceput sa merg ocazional pe munte de cativa ani, planuiesc sa mai urc pe cativa munti, dar am mereu in minte cateva fotografii memorabile din ultimele esca(p/l)ade 😉

Piatra Craiului








Valea Sambetei


Dolomiti
















Imaginea de mai jos am vazut-o pe o masina la un concurs de alergare montana in Apuseni, foarte buna ideea! Si eu va recomand sa mergeti pe munte, cu mic, cu mare, dar sa respectati muntele, sa nu va aventurati nepregatiti!






Keep up with me!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu