duminică, 15 decembrie 2019

Casa Dinainte, o oază de relaxare la 15 km de Cluj



Știi ce ți-ar pica numai bine să faci din când în când, înainte, în timpul sau după o perioadă aglomerată?

Să evadezi un pic!  :) Într-o carte bună, într-un loc cald și fain, să te relaxezi, să te detașezi și să îți reîncarci bateriile. Poți face asta chiar la tine acasă, dar acolo mereu vei găsi ceva de făcut, ceva care să te distragă de la momentul tău de evadare.

Asta am făcut noi weekendul acesta, am "fugit de acasă" aproape de casă, la Casa Dinainte.

Accesând pagina lor, Casa Dinainte, găsiți toate detaliile de cazare, masă, etc, eu doar vă spun cum ne-am simțit noi: minunat! Personalul foarte amabil și prietenos, camerele din căsuțe tare drăguțe, mâncarea tradițională delicioasă, zona de spa relaxantă: piscina interioară și jacuzzi, plus o saună drăguță în butoiaș :) Bonus, masajul de relaxare a fost printre cele mai bune de care am avut parte. De ținut minte că serviciul este disponibil doar în weekend, deocamdată!

Noi ne-am simțit foarte bine și vom reveni cu siguranță pentru o relaxare...tradițională ;) Au și niște pachete de servicii foarte drăguțe, cu siguranță nu veți regreta! 

Keep up with me! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu