luni, 26 aprilie 2010

Finally life after work!

Scriu luni despre weekend...
A fost un weekend tare dragut, cu de toate :)
Finally life after work! pentru ca, desi am lucrat sambata si am fost foarte obosita dupa o saptamana de munca...m-am relaxat si am reusit sa fac multe: cumparaturi, m-am plimbat cu rolele si am stat la povesti cu prietenele mele.
Si daca tot aveam atata energie si vreme nesperat de calda, m-am incumetat cu prietenul meu si la alergat seara, in jurul lacului din cartierul meu, nu mult, maxim 1 km de alergat si mers dar a fost bine, am dormit duminica dimineata ca un prunc :)
Si duminica, singura mea zi libera...m-am rasfatat: trezit tarziu, "leneveala" apoi plimbari in natura, in jurul Clujului, in companie placuta: relaxant si odihnitor, seara de gatit si pregatirea pentru inca o saptamana de hard work :)

Asa ca retineti activitatile relaxante:
cumparaturi (aprovizionarea adica)
plimbare cu rolele (de imprumut dar ce mai conteaza)
intalnire cu prietenii /prietenele
alergarea de seara, in natura
leneveala de duminica dimineata
plimbare in natura in companie placuta
gatit de placere

Cum suna? ;) Eu una pot spune ca weekendul acesta m-am bucurat de life after work :)

Ma gandesc la o iesire in natura la pozat...e timpul ;)


Keep up with me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu