sâmbătă, 10 aprilie 2010

Is there life after work sau Savoir vivre?

Mi-a venit in minte un alt posibil nume pentru acest blog sau mai bine zis...am descoperit un alt nume pentru ceea ce am vrut eu sa aduc prin acest blog... Savoir vivre (ma refer la etimologia cuvantului mai ales)
Asadar, oricine are vreun sfat / idee / propunere de savoir vivre, il/ o invit sa impartasesca, prin adaugarea unui comentariu.
Pe aceasta cale va invit sa comentati, sa ma contraziceti, sa aprobati ori de cate ori simtiti ca e cazul ;)

Imaginea e sugestiva intr-o oarecare masura: fiecare vede ce vrea ... in imagine, eu am vazut o inimioara, putin rasfirata (ceea ce vad mai mereu, everywhere :) cineva mi-a zis acum ceva timp ca pare un pudel... voi ce vedeti?

Keep up wih me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu