duminică, 2 mai 2010

Tu ai o atitudine eco-friendly?

Ma gandesc sa adopt o atitudine eco-friendly de mult timp si incerc sa ma autoeduc zilnic.
Si la birou seful meu incearca sa fie eco-friendly: printam numai faza-verso, reciclam hartia folosita, folosim pe cat de putin posibil pahare si farfurii de plastic, pe care le-am inlocuit cu cani si farfurii de portelan, facturile se vor emite in mare parte doar in format electronic, exceptand cele printate pe suport hartie, la cerere.




Ce fac eu eco-friendly? Nu prea multe, dar incerc:

merg pe jos
folosesc mijloacele de transport in comun (oricum nu am masina :)
sting lumina ori de cate ori ies din incapere (am stins lumina cand a fost Ora Pamantului ;)
opresc robinetul cand nu mai folosesc apa
adun hartia pentru reciclare
intotdeauna adun si arunc unde trebuie gunoiul dupa un gratar

Revin cu update-uri pe aceasta tema ;)

Eco friendly sau nu, importanta este constientizarea si responsabilizarea tuturor locuitorilor planetei - daca fiecare va face putin cate putin, totusi conteaza!

Asadar, tu ai o atitudine eco-friendly?


Keep up with me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu