sâmbătă, 23 octombrie 2010

Filmele copilariei mele - anii 90'

Azi m-am uitat la televizor, pentru a 4-a oara cred, la unul dintre filmele cu Black Beauty si mi-am amintit cu mare drag de filmele copilariei mele, filme in general cu animalute sau copii insa, filme pe care si acum le vizionez cu mare drag de cate ori sunt la televizor...cred ca sunt filme pe care le-am vazut de cate 5-6 ori cel putin.



Voi va mai amintiti de seriile Lassie, Beethoven, Flipper, Singur acasa, Shirley Temple. filmul ceh Arabela si Rumburak sau filmele romanesti pentru copii sau adolescenti: Veronica, Veronica se intoarce, Pistruiatul, Toata panzele sus, Fram, ursul polar, Maria Mirabela, Dumbrava Minunata, Liceenii, Declaratie de dragoste, Extemporal la ora de dirigentie?

Imi amintesc cu drag si de serialele urmarite de oameni de toata varstele: Beverly Hills 90210, Baywatch, Dallas, Mash, Familia Bundy sau Caracatita, Dosarele X si Twin Peaks pentru copiii mai mari :)

De serialul Sfantul imi amintesc de asemenea cu mare drag desi eram micuta deoarece imi aminteste de bunicii mei... mereu ma uitam duminica (cand era zi de vizite) la acest serial, mai ales cu bunicul din partea tatalui meu... Ce vremuri!


Ce filme ale copilariei anilor 90 mai stiti? Sunt sigura ca nu mi le-am amintit pe toate...


Keep up with me!

2 comentarii:

  1. La filme romanesti ar mai fi Ciresarii si Racheta alba.

    La filme straine ce zici de Fantaghiro?

    RăspundețiȘtergere
  2. da,spre rusinea mea am uitat de Ciresarii si imi amintesc putin de Racheta Alba iar de Fantaghiro chiar uitasem :P multumesc pentru reimprospatarea memoriei!

    RăspundețiȘtergere