duminică, 16 ianuarie 2011

Un An Nou, un Nou inceput ACASA!

Hmmm
Poate credeti ca am abandonat blogul insa am fost putin ocupata...putin prin vecini, pe la prieteni :)
Adica mi-am cumparat un apartament, sunt proprietara cu rata la banca dar ma simt tare bine; ma simt bine ca am locul meu, chiar daca e inca in amenajari etc.
Tranzactia s-a incheiat anul trecut insa a durat putin pana am amenajat cat de cat, pana m-am mutat, asa ca am inceput noul an 2011 ACASA!

Inca nu am amenajat spatiul cel mai important :) bucataria, am doar un frigider si ieri cand l-am pus in functiune am avut un sentiment asa placut (dupa o saptamana fara) si mi-am dat seama cum ajungem sa apreciem lucrurile simple, abia cand pentru o perioada nu le mai avem (dintr-un motiv sau altul)
Amenajarea bucatariei urmeaza cat de curand, apoi reluam activitatea si pe blogul cu papa bun!


Keep in touch!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu