joi, 31 martie 2011

Biciclete gratuite in Cluj si in 2011

Ma gandeam serios anul acesta sa imi cumpar o bicicleta sau role dar am ramas mai mult la ideea de bicicleta. As avea probleme cu depozitarea, desi am un balcon mare dar mai ales cu urcarea pe scari 6 etaje.... Spre norocul meu :) au fost relansate programele I'Velo si StudentOBike si pot inchiria gratuit o bicicleta pentru 2 ore, doar pe baza cartii de identitate. E cam departe Sala Sporturilor de mine, ca studenta am fost demulticel si nu mai pot inchirira din parcarea Iulius Mall (desi e aproape de mine) dar asta e, bine ca am vazut ieri prin oras biciclete I'Velo si am aflat si eu ca programul a revenit la Cluj si anul acesta.

Cei care inca mai sunt norocosi studenti pot inchiria bicicletele din programul StudentObike atat din complexul studentesc Hasdeu cat si din parcarea Iulius Mall (vis a vis de ISE), dar atentie, bicicletele pentru studenti se pot inchiria doar pe baza carnetului de student.

Deci clar imi cumpar role! :)
Azi a fost frumos si cald, dar eu mai astept putin sa vina primavara sa pot iesi la pedalat...cine mai vine?

Keep up with me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu