luni, 30 mai 2011

Frigaruia de 101 metri la Zilele Clujului 2011

Ieri a fost o zi frumoasa, am petrecut in oras mai bine de 6 ore, asistand la pregatirea si servirea gigantei frigarui de 101 m preparata de Adi Hadean impreuna cu o parte din bloggerii clujeni. Am vazut, am donat, am papat apoi am mers in Piata Unirii alaturi de clujeni, mari, mici si foarte mici pentru a asculta concertul Andreea Banica, Semnal M si Iris.

Cand am ajuns pregatirile erau in toi, apoi cand s-a dat startul toata lumea era pe pozitii, au aprins carbunii destul de repede insa a fost putin dificil cu mentinerea focului pentru a se face jarul, au fost multe vociferari in public dar pana la urma totul a decurs cum nu se putea mai bine. A fost lume multa insa nu cata lume ma asteptam sa vina...gura targului spunea " daca era gratis, sigur veneau mai multi".



















La final frigaruia a fost impartita in portii catre doritori, costa 5 lei portia insa de fapt suma pe care o achitai era de fapt o donatie pentru o fundatie care ajuta copiii dependenti de dializa sa mearga la mare vara aceasta. Cauza a fost nobila, frigaruia gustoasa. Ia vedeti mai jos...
                                                    





 













Se discuta pe acolo ca frigaruia record nu poate fi considerata oficial record deoarece cei de la Cartea Recordurilor nu au fost prezenti intrucat nu au fost anuntati din timp....

In premiera, pentru acest eveniment, doi absolvenţi ai USAMV au creat un tablou vegetal vertical cu plante aromatice proaspete si aranjamente ornamentale, ideal pentru cei care nu dispun de spatii mari pentru a planta diverse plante aromatice sau ornamentale.

 
La concertele din Piata Unirii a fost mare forfota in schimb...













Keep up with me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu